Groepstrainingen

Bokszaktraining

Wil je leren boksen, werken aan een betere conditie en even stoom afblazen na een drukke dag? Naast het verbeteren van je fitheid, leer je jezelf verdedigen en dat zonder fysiek contact met anderen. De verschillende stoot en traptechnieken, gecombineerd met krachtoefeningen, maakt deze les erg gevarieerd en uitdagend. De trainingen maken je zelfverzekerder, energieker en helpen je om stress te verminderen. Kortom, het recept om fysiek en mentaal sterker te worden.

  • Conditioneel
  • Zelfverdediging 
Image
Image

KRACHT

Zoals de naam al weergeeft, focussen we ons op het verbeteren van je kracht. Deze training maakt je spieren, gewrichten en botten sterker en helpt daarmee fysieke klachten te verminderen en voorkomen. Dit doen we onder andere door extra aandacht te besteden aan een goede houding en het versterken van de core spieren. Dit zijn de spieren ter hoogte van je bekken en onderrug. Ook voor ouderen is deze les erg geschikt, omdat het helpt om de spierafbraak tegen te gaan en gewrichtsslijtage te verminderen.

  • Spiergroei en sterkere gewrichten
  • Klachten verminderen

HIIT

De High Intensity Interval Training is kenmerkend aan zijn explosieve interval karakter. Het accent ligt op het verbeteren van de conditie, maar je zult merken dat ook het krachtelement niet ontbreekt. Deze mix tussen beide zorgt ervoor dat je jouw conditie traint en tegelijkertijd je spiermassa behoud. Een betere conditie zorgt onder andere voor meer energie overdag, een gezonder bloedvatenstelsel en een lagere rust hartslag en bloedruk. De verschillende oefeningen maakt de HIIT erg gevarieerd en zorgt ongetwijfeld voor een voldaan gevoel.

  • Conditioneel
  • Gevarieerd 
Image

Gratis proefles!

Boek gemakkelijk en snel een gratis en vrijblijvende proefles via de onderstaande knop in het lesrooster!